Passbeskrivningar

BodyBalance

 

BODYBALANCE® är en varsam blandning av yoga, tai chi och pilates som gör dig centrerad och lugn. Med hjälp av fokusering, andning och en serie noga utvalda rörelsekombinationer tränar du funktionell styrka, balans och rörlighet till mjuk musik. Kombinationen av tekniker och rörelser ger dig ett fysiskt träningspass, samt inre balans och harmoni. Passet finns både som 45 min och 55 min. 

BodyPump

 

Les Mills BODYPUMP™ är styrketräning till musik som utmanar dig och gör dig stark. Klassen är perfekt för både kvinnor och män som vill träna igenom hela kroppen på en timme. Att BODYPUMP™ är enkelt gör det lätt att komma igång, och effektiviteten gör att du snabbt märker resultat. 

Passet finns både som 60 min och 30 min.

Boxen vattenfys

 

Träning i vattnet där upplägget är inspirerat från boxen; teknik, styrka och en wod. En tuff, skonsam och effektiv träning för hela kroppen. Passet är 60 min.

BOXEN WOD NYBÖRJARE

Det här är ett pulsbaserat träningspass där vi kär en blandning av tyngdlyftning och gymnastiska övningar. Varierad träningsform med nytt upplägg varje vecka. 

Passet är 60 min. 

Cykel 40/55

 

Cykling är en effektiv och enkel träningsform som passar alla! Du anpassar ditt motstånd och val av position på cykeln efter dina egna behov där instruktören finns som din guide under passet.

Cirkel

 

Ett stationsbaserat pass där du tränar både kondition och styrka för dina största muskelgrupper. Du har möjligheten att anpassa passet efter din egen förmåga. Passet är 45 min. 

Core

 

Core är ett 25 min pass där du tränar mage, rygg och bålstabilitet. Passet kan gärna kombineras med andra gruppträningspass.

CXWORX

Fokus ligger på att stärka bålmuskulaturen och de muskler som kopplar ihop över och underkropp. Så du får starkare mage och rumpa men tränar samtidigt funktionell styrka och skadeförebyggande träning. 

Passet är 30 min.

Functional Moves

 

Effektiv och rolig träning där hela kroppen är med. Funktionella övningar med balans, styrka, rörlighet och konditopn. Passet finns både som 45 min och 55 min. 

feminine vibe

 

Ett danspass där du får ta fram din inre Beyoncé! Vi rör oss och svettas tillsammans med dansuppvärmning och koreografi som fokuserar på kvinnliga uttryck. En streetdanceklass där du får släppa loss divan inom dig.

passet är 55 min.

Gympa

 

Ett härligt gruppträningspass med rörelse till musik. Passet är särskilt utformat för dig som vill komma igång och kanske prova gruppträning för första gången. Passet finns både som 45 min och 55 min.

Grit Strength

 

Klassen är designad för att bygga upp din muskelstyrka. Här använder du skivstång, viktplatta och stepbräda för att öka träningseffekten. Musik och rörelse ger dig effektiv träning som förbättrar din syreupptagning, styrka och uthållighet. Passet är 30 min.

Löpträning

här handlar det om att hitta upplevelsen i löparskorna. Oavsett om du är ny i löpningens värld eller träna inför en ultradistans så kommer passet att passa för dig. Passet utgår från Aquarena och är utomhus. Vi kommer inte att springa några längre sträckor, utan fokuserar på teknik, styrka och rörlighet. 

passet är 60 min.

SeniorCirkel

 

En bred och mångsidig träning där du fokuserar på funktionella rörelser. Kroppsviktbaserade övningar där styrka, kondition och rörlighet kombineras i en härlig blandning. Passet är särskilt utformat för dig som vill komma igång och kanske prova gruppträning för första gången. Passet är 40 min. 

STRONG 
by Zumba

Ett gruppträningsprogram som lättast kan beskrivas som en kombination av HIIT, egna kroppsviktsövningar, styrka och kondition. Rörelserna är synkroniserade med musiken och tempot som ger passet en hög intensitet. Genom att använda sig av sin egen kroppsvikt, kommer man få muskler uthållighet, toning och definition, och givetvis den stora glädjen att träna tillsammans till härlig musik. 

passet är 60 min.

step

 

Ett roligt och fartfyllt pass där du tränar både kondition och koordination, varvat med styrkeövningar. Enkla stegkombinationer på bräda i takt till musik. Passet är 45 min

TABATA

Ett roligt och intensivt pass där du tränar både styrka, kondition och explosivitet i intervaller. 20 sek arbete följt av 10 sek vila. 

Passet är 45 min.

Vattengympa 40/55

 

Gruppträning i vatten kan vara både skonsamt och utmanande. Beroende av intensiteten i dina rörelser anpassas motståndet i passet. Passet finns både som 40 och 55 min. 

Zumba

 

Dansbaserad gruppträning för alla. Till huvudsak latinoamerikansk musik men även internationella poplåtar. Dom fyra grundrytmerna cumbia, merengue, reggeaton och salsa. Alla dansar efter sin egen förmåga, både hög- och lågintensiv träning. Shake it until you make it! Passet är 55 min. 

Qigong

Passet består av mental koncentration, enkla rörelser och andning för att förbättra cirkulationen av energi i kroppen.

Passet är 30 min.

boxen wod

 

Det här är ett pulsbaserat  träningspass där vi kör en blandning av tyngdlyftning och gymnastiska  övningar. 

varierad träningsform med nytt upplägg varje vecka. 

Passet är 60 min.

Passet för dig som vill prova på crossfit, du kan komma helt ny och oerfaren. 

© 2017 by GranWebb | Stockholm | www.granwebb.se

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon