PASSBESKRIVNINGAR

BODYBALANCE

BODYBALANCE® är en varsam blandning av yoga, tai chi och pilates som gör dig centrerad och lugn. Med hjälp av fokusering, andning och en serie noga utvalda rörelsekombinationer tränar du funktionell styrka, balans och rörlighet till mjuk musik. Kombinationen av tekniker och rörelser ger dig ett fysiskt träningspass, samt inre balans och harmoni. Passet är 55 min. 

CYKEL 40/55

Cykling är en effektiv och enkel träningsform som passar alla! Du anpassar ditt motstånd och val av position på cykeln efter dina egna behov där instruktören finns som din guide under passet.

FUNCTIONAL MOVES

Effektiv och rolig träning där hela kroppen är med. Funktionella övningar med balans, styrka, rörlighet och konditopn. Passet är 55 min. 

 

GYMPA

Ett härligt gruppträningspass med rörelse till musik. Passet är särskilt utformat för dig som vill komma igång och kanske prova gruppträning för första gången. Passet är 55 min.

SH´BAM

Med enkla men heta danssteg, är
SH´BAM det perfekta sättet att forma kroppen och låta din inre stjärna lysa! Populära hits blandat med old school dängor vi alla känner igen är SH´BAM ett befriande, roligt och socialt sätt att träna. Varje klass av SH´BAM är levande, unik och rolig! Passar dig som gillar dans och har glimten i ögat! Passet är 45 min.

VATTENGYMPA 40/55

Gruppträning i vatten kan vara både skonsamt och utmanande. Beroende av intensiteten i dina rörelser anpassas motståndet i passet. Passet finns både som 40 och 55 min. 






 

BODYPUMP

Les Mills BODYPUMP™ är styrketräning till musik som utmanar dig och gör dig stark. Klassen är perfekt för både kvinnor och män som vill träna igenom hela kroppen på en timme. Att BODYPUMP™ är enkelt gör det lätt att komma igång, och effektiviteten gör att du snabbt märker resultat. 

CROSS CIRCLE

En bred och mångsidig träning där du fokuserar på funktionella rörelser. Tunga och lätta lyft, kroppsviktbaserade övningar, snabbhet, uthållighet, kondition och rörlighet i en härlig blandning. Passet finns både som 40 och 55 min. 

GRIT CARDIO

Les Mills GRIT Cardio är ett högintensivt konditionspass som inget annat. Det är utformat för att bränna fett och snabbt förbättra din atletiska förmåga. I detta explosiva gruppträningspassanvänder du endast din egna kropp som vikt. Du leds av en välutbildad instruktör och ger dig utmaningen och intensiteten du behöver för att ta din träning till en högre nivå och verkligen få resultat. Passet är 30 min.
 

KICKBOX

Ett intensivt pass som baseras på slag och sparkar mot mitsar. Styrka varvas med kondition där du tränar både individuellt och i par. Passet är 55 min. 

STEP

Ett roligt och fartfyllt pass där du tränar både kondition och koordination, varvat med styrkeövningar. Enkla stegkombinationer på bräda i takt till musik. Passet är 40 min

ZUMBA

Dansbaserad gruppträning för alla. Till huvudsak latinoamerikansk musik men även internationella poplåtar. Dom fyra grundrytmerna cumbia, merengue, reggeaton och salsa. Alla dansar efter sin egen förmåga, både hög- och lågintensiv träning. Shake it until you make it! Passet är 55 min. 

CORE

Core är ett 30 min pass där du tränar mage, rygg och bålstabilitet. Passet kan gärna kombineras med andra gruppträningspass.

CIRKEL

Ett stationsbaserat pass där du tränar både kondition och styrka för dina största muskelgrupper. Du har möjligheten att anpassa passet efter din egen förmåga. Passet finns både som 45 och 55 min. 

GRIT STRENGTH

Klassen är designad för att bygga upp din muskelstyrka. Här använder du skivstång, viktplatta och stepbräda för att öka träningseffekten. Musik och rörelse ger dig effektiv träning som förbättrar din syreupptagning, styrka och uthållighet. Passet är 30 min.
 

SENIORCIRKEL

En bred och mångsidig träning där du fokuserar på funktionella rörelser. Kroppsviktbaserade övningar där styrka, kondition och rörlighet kombineras i en härlig blandning. Passet är särskilt utformat för dig som vill komma igång och kanske prova gruppträning för första gången. Passet är 40 min. 

TABATA

Effektiv intervallträning (20 sekunder aktivitet följt av 10 sekunders vila). Här blandas styrka och pulshöjande övningar och hela kroppen får sig en genomkörare. Passet är 55 min.